Для батьків



ПАМ’ЯТКА ДЛЯ УЧНІВ ТА БАТЬКІВ

НА ПЕРІОД ЛІТНІХ КАНІКУЛ

Шановні батьки!

Пам'ятайте, що літні канікули для дітей - це можливість набратися свіжих сил, оздоровитися, закріпити набуті знання і використовувати їх у домашніх умовах. Звертаємо увагу на організацію відпочинку Вашої дитини під час канікул. 

Приділяйте, будь ласка, більше уваги своїй дитині. Залучайте до виконання домашніх обов’язків. 

Тримайте під контролем проведення дозвілля сина (доньки) за межами дому у вечірній час

.Пам'ятка безпечної поведінки під час літніх канікул для учнів

Ось і розпочинаютьсялітні канікули. Як завжди, кожен з нас проведе їх по-різному. Подорожі, екскурсії, море, гори, походи, багато друзів - все це чекаєна вас влітку. Бажаємо усім гарного відпочинку, яскравих вражень, незабутніх зустрічей, захоплюючих мандрівок!    

    Але також закликаємо Вас завжди пам`ятати елементарні правила безпеки, щоб літній відпочинок не був зіпсований:?Гуляти й гратися можна в місцях, які призначені для цього.?Небезпечними для ігор можуть бути сходи, підвали, горища, будівельні розвалини.?Під час ігор у небезпечних місцях можна одержати травми й каліцтва різного ступеня тяжкості.
Під час ігор не варто демонструвати свою хоробрість одноліткам, стрибаючи з великої висоти, пірнаючи з крутих схилів на велику глибину, піднімаючись якнайвище на дерева.?Під час літнього відпочинку слід поводитися так, щоб не мати дорікань із боку дорослих.?

Під час канікул слід, як і раніше, дотримуватися правил техніки пожежної безпеки.?

Не можна брати в руки незнайомі предмети, кидати їх у вогонь, гратися ними. Найкраще повідомити про місце їхнього знаходження дорослих.?

Під час відпочинку на узбережжі слід обов'язково дотримуватися правил поведінки на воді й поблизу неї.?

Одяг та взуття для відпочинку слід вибирати згідно із сезоном.?Після контакту зі свійськими тваринами слід добре вимити руки з милом.


Шановні  батьки ! Знайшла корисний для роботи матеріал.. Використовуйте !


50 простих істин. Батькам на замітку

Багато в чому наша любов проявляється невербально, але основою всьому завжди було і буде спілкування. Саме слова задають весь тон нашому життю – не більше і не менше. Словом можна ранити, але словом можна і вилікувати. Саме тому так важливо вміти говорити близькій людині, що ви відчуваєте по відношенню до неї і наскільки вона дорога вам. Тому приємно і нам чути такі слова на свою адресу – це і дарує радість, і підвищує самооцінку, і зміцнює відносини, і додає впевненості.А все починається з дитинства. Говоріть такі слова дитині і ви навчите її дарувати та приймати любов, бути впевненішою в собі та надихати інших, слухати і чути, віддавати і отримувати, радіти життю і дарувати радість іншим, цінувати і бути вдячним – і перш за все Вам. Тому психологи рекомендують: своїй дитині якомога частіше …
  • «Я люблю тебе».
  • «Люблю тебе, незважаючи ні на що».
  • «Я люблю тебе, навіть коли ти злишся на мене».
  • «Я люблю тебе, навіть коли я злюся на тебе».
  • «Я люблю тебе, навіть коли ти далеко від мене. Моя любов завжди з тобою».
  • «Якби я могла вибрати будь-яку дитину на Землі, я б все одно вибрала тебе».
  • «Люблю тебе як до місяця, навколо зірок і назад».
  • «Дякую».
  • «Мені сподобалося сьогодні з тобою гратися».
  • «Мій улюблений спогад за день – коли ми з тобою щось робили разом».
  • Історію їхнього народження або усиновлення.
  • Про те, як ви доглядали за ними, коли вони були маленькі.
  • Історію про те, як ви вибирали їм імена.
  • Про себе в їхньому віці.
  • Про те, як зустрілися їхні бабусі та дідусі.
  • Які ваші улюблені кольори.
  • Що іноді вам теж буває складно.
  • Що коли ви тримаєте їх за руку і стискаєте її 3 рази, це секретний код, який означає «Я люблю тебе».
  • Який у вас план.
  • Чим ви зараз займаєтеся.
  • Вашу дитину в машині.
  • Що ваша дитина розповідає про свої іграшки, і подумайте, наскільки це для неї важливо.
  • Запитання, які дійсно цікавлять дитину.
  • На одну секунду довше, ніж дозволяє ваше терпіння.
  • Прислухайтеся до почуттів, які стоять за словами вашої дитини.
  • «Як ти думаєш, чому це сталося?»
  • «Як думаєш, що буде, якщо ..?»
  • «Як ми можемо це з’ясувати?»
  • «Про що ти думаєш?»
  • «Який у тебе найприємніший спогад за день?»
  • Як зробити щось правильно, замість того, щоб забороняти це робити.
  • Як готувати їжу.
  • Як складати одяг.
  • Як і де можна знайти інформацію, якщо ви не знаєте відповіді.
  • Прихильність до вашої другої половинки.
  • Як правильно піклуватися про себе і доглядати за собою.
  • Щоб поспостерігати за будівельними майданчиками.
  • Щоб подивитися і послухати птахів в парку.
  • На те, щоб ваша дитина допомогла вам готувати.
  • Щоб сходити кудись разом.
  • На те, щоб виконувати завдання в темпі вашої дитини.
  • Щоб просто посидіти з вашою дитиною, поки вона грається.
  • Зробіть сюрприз і приберіть в її кімнаті.
  • Покладіть шоколад у млинці.
  • Викладіть їжу в якійсь химерній або цікавій формі.
  • ​​Пограйтеся з нею на підлозі.
  • Дивіться на дитину добрими очима.
  • Посміхайтеся, коли ваша дитина входить в кімнату.
  • Відповідайте взаємністю, коли ваша дитина торкається до вас.














10 "золотих правил" виховання щасливих дітей
1.Стимулюйте інтелект дитини              
.
Створивши сприятливі умови, можна підвищити розумовий розвиток дитини . Тому - не гайте часу. Пізніше це зробити набагато важче.
2. Формуйте самоповагу.
Висока самооцінка додає сміливості братися за нове, ризикувати і навіть зазнавши невдачі, все-таки перемагати. Необхідно розвивати в дитини такі здібності, прищеплювати такі навички, котрі б вирізняли її з-поміж інших, викликали б повагу ровесників і дорослих. Діти мають знати , що успіх, майбутній добробут залежить від них самих.
3. Навчіть дитину спілкуватися.
Є шість умов, за яких у дитини виробляються корисні навички:
• щира любов до батьків дає відчуття захищеності;
• приязне ставлення до навколишніх, не лише до близьких і рідних;
• зовнішня привабливість: одяг, манери;
• можливість спостерігати правильне соціальне спілкування: поведінка батьків, вчителів, ровесників.
• Висока самооцінка, а звідси – впевненість у собі;
• Мати хоча б середній запас слів, вміти підтримувати розмову.
4. Пильнуйте, щоб дитина не стала "залежною" від комп’ютера чи телевізора.
Телевізор, комп’ютер, як злі чаклуни, здатні красти в дитини години, дні й роки . Надмірне сидіння перед телевізором чи комп’ютером гальмує в дітей розвиток мовлення. Діти стають нервовими, миттєво реагують дією, не намагаючись осмислити та обговорити події. Потрібно залучити дітей до занять спортом, музикою, читанням, корисною роботою, тощо.
5. Виховуйте відповідальність і порядність.
Не лише повсякчас пояснюйте, що таке добре, а що – погано, а й закріплюйте гарні звички, карайте за негідні вчинки, тільки не різкою. За приклад дитині має слугувати гідна поведінка батьків, а пізніше ровесників.
6. Навчіть дитину шанувати сім’ю.
Щоб виростити ніжних і люблячих дітей, оточіть їх піклуванням, ласкою з перших днів життя . Діти мають бачити все тільки добре та розуміти "хочу"і "треба".
Любов і повага між членами родини краще за будь-яку лекцію дадуть зрозуміти дитині, що сімейне життя – це,насамперед, рівноправність у стосунках, відповідальність перед коханою людиною, бажання зробити для неї добро, виявляти ніжність та взаємну повагу.
7. У кожної дитини має бути гарний друг.
Друзі, яких виберуть собі ваші діти, впливатимуть на їхні орієнтири й поведінку. Батьки спрямовують і зміцнюють цю дружбу та дбають про якнайширше коло знайомств із ровесниками з благополучних сімей.
8. Будьте вимогливими.
Діти з високою самооцінкою, почуттям власної гідності, вмінням робити щось краще за інших виховуються, як правило, у сім’ях, де до них ставлять високі вимоги:дотримуватися порядку у домі, організовувати своє дозвілля, гідно поводитися.
Не будьте тиранами . Запам’ятайте, що відповідальними, розумними й слухняними діти стають не одразу. На це треба витратити роки.
9. Привчайте дитину до праці.
Певною мірою ви можете запрограмувати життєвий успіх своїх дітей. Подбайте, щоб вони без примусу набули трудових навичок, заповніть їх життя цікавими і корисними справами, що вимагають певних зусиль на шляху до успіху . Нехай вчаться долати труднощі.
10. Не робіть за дітей те, що вони можуть зробити самі.
Нехай все перепробують, вчаться на власних помилках. Беруть участь у сімейних нарадах . Нехай якнайраніше привчаються робити щось для родини і для власного досвіду.





Комментариев нет:

Отправить комментарий